2017. december 13., szerda

57. El nem múló



Mélyen hálás vagyok a többieknek, amiért elfeledtették velem pár órára az elmúlt napok szörnyűségeit, de akármennyire is szeretem Chanyeolt, ő szinte rögtön visszaránt a valóságba, mintha csak hangoztatná, hogy kitagadott lettem. Pedig nem, sőt, ritka figyelmesen bánik velem - mondjuk, eleve ilyen -, pedig még nem volt alkalmam bebizonyítani, hogy érdemes vagyok a bizalmára. Bár, valószínűleg mostanság sokat leszünk együtt, ha csak nem támad valami jobb ötletem, vagy sunnyogok haza, ami eddig a legvalószínűbbnek tűnik, ám, hogy eltereljem ezekről a gondolataim, már reflexből állok neki kötözködni, miközben ő feltámogat a lépcsőn.
- Büdös vagy - jegyzem meg, az orromat ráncolva.
- Találkozóm volt - tudja le ennyivel, olyan sajnálattal méregetve engem, hogy már bántam is előtti kijelentésem.
- Minden bizonnyal, nem egy kutyával, mert az elmenekült volna - folytatom dacosan. Valahol jobb ez a fajta utálat magam iránt, mint a másik, amit apám miatt érzek.
- Ennyire rossz?
- Ennyire… - bólintok, direkt elfordulva tőle, hogy menekülni tudjak ettől a borzalmas illat felhőtől, ami belőle árad.
- Holna-
- Nem akarom, inkább hagyj egyedül! - csattanok fel hirtelen, letudva az utolsó lépcsőfokot is, minek hála, végre kapok rendesen levegőt a további hisztihez, ha netán szükség lesz rá. Alapvetően nem vagyok valami hisztis, pláne, mert gyerekként ezért otthon verés járt, de jelenleg annyira nincs hangulatom semmihez…
- Na, mi a baj? - torpan meg a folyosó közepén. - Eddig olyan jól elvoltál velük…
- Az azelőtt volt, hogy lejárattál előttük - fújtatok dühödten az utóbbi fél óra emlékeivel.
- Ajj, de kis buta vagy - kuncog fel, majd finoman átölel, akár valami kisgyereket, aki rosszat csinált a saját hülyesége miatt. - Senki nem vette magára. Viszont, menjünk be - ereszt el hirtelen, amint meghallja a felfelé jövő lépteket, s átkarolva a vállamat, tovább haladunk.
Bárhonnan nézem, nem érzem jól magam itt. A sok ember, a sok nyüzsgés, mind mind idegenek számomra, amivel még nem kellett megbirkóznom az utóbbi húsz évem során. Ez szöges ellentéte az eddigi életemnek, s köztudott tény, hogy nem jövök ki valami jól a változásokkal.
Ahogy beérünk a szobába, kapom is a gyógyszereimet, mert végre sikerült letuszkolnom egy kevés ételt, ami rögtön elálmosít, és hiába próbálok ébren maradni, hogy megvárjam, míg Chanyeol végez a zuhanyzással, elnyom a fáradtság.

Levert a víz, fázom, fulladok. Nyöszörögve fordulok a hátamra és kezdem nyitogatni a szemeimet, de a fény miatt ez csak lassan megy. Nem érzem Chanyeolt magam körül, nem hallom a szuszogását, nincs itt…! Ahogy realizálódik bennem Chan távolléte, pánikszerűen térek magamhoz, mire meglátom széles hátát az ágy szélén.
- Mmm - nyöszörgök, felhívva magamra a figyelmét, ám ahogy hátra fordul, egy pillanatra meghökkenek szemüveges kinézetén.
- Mi a baj? - emeli ki a szájából a ceruzát, s letéve maga mellé az eddig ölében pihent papírlapot, közelebb hajol hozzám.
- Mit csinálsz? - dörzsölöm az arcom, kissé számonkérően feltéve a kérdést, pedig egyáltalán nem annak szántam.
- Tanulok, de már kész, elteszem - mosolyog rám szolídan.
- Mit tanulsz?
- Szöveget.
- Miattam nem kell abbahagynod - ásítok, elfeledve minden eddig gondomat, amik miatt felkeltem.
- Pihenj, mindjárt lefekszem - áll fel, összeszedve a további cuccait az ágyról.
- Chan...
- Hm?
- Szemüveges vagy?
- Csak néha kell - kapja le gyorsan, mintha eddig észre sem vette volna, hogy rajta van. - Műtve van a szemem, így csak ritkán használom, amúgy jól látok - kezd szabadkozásba, teljesen összezavarva lassú agytekervényeimet.
- Pedig jól áll - hagyom rá, visszafordulva a falhoz.
Egyáltalán nem akarom kizökkenteni őt a rutinjaiból, így is hatalmas teher lehetek számára, főleg, mert még kényszert is érez a gondozásomra.
Haza vágyom… Nagyon. Itt rossz nekem, nem beszélve a többiekről, akik talán csak udvariasságból nem mondják, hogy egyébként tökre zavarom őket. Chanyeol mindig rohan, nem tud a barátaival lógni, vagy akárkikkel, mert azt hiszi, mellettem kell lennie minden szabad másodpercében.
Rosszul vagyok, fáj mindenem, szédülök. Én csak haza akarok menni…


- Baek, kelj fel - rázogat Chanyeol, de nincs elég erőm felkelni. Fázom. - Baek…
- Neee…
- Baek, bepisiltél.
- Hagyj - bújok a párnámhoz, eme abszurd feltételezés hallatán.
- Pedig valahogy muszáj lesz kimennünk - mozog alattam a matrac, s egyszercsak Chan kezeit érzem magam alá befúródni, mire fájdalmasan felnyögök.
- Aaaaa~
- Bocsánat - távolodik el azonnal, hiába annak szólt, hogy hagyjon tovább aludni.
Mivel én nem mutatok túl sok hajlandóságot a mozgásra, elkezdi lerángatni az ágyról a takarót, meg mindent, amit ér. Igen, a párnámat is…
- Chanyeol - szipogok fel, útnak engedve az első könnycseppjeimet, amiért késő este, vak sötétben piszkál, majd megérzek valami nedveset magam körül, mire végleg sírásban török ki. - Víz. - Nem tudom mi van velem.
- Menjünk - oltja fel a villanyt, mi elől már nincs hova menekülnöm.
- Én nem… - ülök fel szipogva, fejben magyarázatot keresve rá, hogy mi lehet ez, mert az biztos, hogy nem belőlem jött.
- Semmi baj - dobja le a sarokba a pólóját, s leguggol elém. - Előfordul - mondja olyan nyugodtan, mintha ő legalább heti egyszer bepisilne. Jézusom, de ciki!
- De velem nem! - prüszkölöm hisztérikusan, míg ő elkezdi rólam levenni a pulóverét, majd a kötéseket.
- Mit álmodtál? - tartja magát továbbra is a higgadt hangnemhez.
- Semmit… - hajtom le a fejem, szép lassan felfogva, hogy bizony egy csecsemő szintjére alacsonyodtam.
- Nem emlékszel rá? - Mondtam, hogy semmit!
- Nem.
- És, hogy érzed magad? - hajol fölém meztelen felsőtestével, miközben tekergeti le rólam a fáslikat.
- Szarul…
- Fáj valami?
- Minden.
- Gyorsan letusolunk, kapsz gyógyszert, megágyazok és alhatunk tovább, jó? - pillant a szemeimbe, a helyzethez képest felettébb jó hangulatban, de tudom, hogy csak miattam viselkedik így.
- Vigyél haza…
- Baekkie-
- Vigyél haza!
- Mi a baj? - térdel le a földre, ezzel nagyjából egy magasságba kerülve velem.
- Haza akarok menni.
- De miért?
- Csak. - Nem lennék képes kimondani…
- Nem jó velem?
- Chan… - zokogok a semmin, végleg bizonyítván szellemi szintemet.
- Most még nehéz, de hidd el, idővel jobban leszel - nyom egy csókot a homlokomra, mielőtt felállna, hogy felsegítsen az ágyról. - Mindent megteszek érte. Kapaszkodj - teszi jobb kezemet a vállára, míg leszedi rólam a nadrágot is, majd végül a sajátjával együtt ledobja a földre. - Vigyelek?
- Nem kell… - indulok meg bizonytalan lábakon a fürdő felé.
Egyre jobban sajnálom Chanyeolt, amiért el kell viselnie engem, de egyelőre nem tudok magamon változtatni, minden ösztönszerűen jön. A hiszti, a menekvés, a kötözködés. Mélyen beleül eleve ilyen voltam, csak most, hogy ennyire tőle függök, sokkal inkább kiütközik.
Bedob egy kilépő szőnyeget a kádba, s finoman besegítve, leültet rá, míg ő maga mögém áll és felettem hajolva állítgatja a víz hőmérsékletét, megkérdezgetve, hogy nekem hogyan lenne jó. Borzalmasan néz ki a testem… Kék, zöld, lila foltok mindenütt, a csontjaim kiállnak, a tartásom pedig, akár egy nyomoréké, de fáj mindenhogy, tehát minden hogyan ülök.

Visszatérve a szobába, rám ad egy bő rövidnadrágot, s egy, majdnem azt is eltakaró, hosszú pólót. Felajánlotta, hogy gyorsan kimossa kézzel a fáslikat és megszárítja, de hülye lennék elfogadni, meg amúgy sem érzem most szükségét a kötésnek.
Miközben ő ágyaz, én csak állok és nézem, minden bizonnyal olyan vörös fejjel, amilyet a világ még nem pipált. Ahányszor felém pillant, önkéntelenül is a földre szegezem a tekintetem, borzasztóan szégyellem magam.
- Kész - fordul felém egy hatalmas mosollyal.
- Sajnálom - bukik ki belőlem, amit ezidáig nem mertem kimondani.
- Ugyan már, nem történt semmi baj - lép elém, árnyékot vetve rám, ám íriszeim továbbra is a parkettán pihennek.
- Nem csak ezt…
- Hát?
- Hogy ilyen vagyok, hogy rád maradtam, hogy egyáltalán értesültél erről, ho-
- Látom, még nem vagy elég álmos - kap fel hirtelen, egy fájdalmas nyögésbe fullasztva további magyarázatomat. - Ne gondolkodj hülyeségeken - rázza meg vizes, göndör fürtjeit, hideg cseppeket juttatva ezzel az arcomra, majd jót kuncogva védekező reakciómon, megindul velem kifelé a szobából.
- Hova me-
- Sss, felkelnek a többiek.
Pánikszerűen kapaszkodom belé, kissé félve tőle, hogy elejt, míg magunk mögött hagyunk mindent, ami biztonságos. Ha én nem látok a vak sötétben, kétlem, hogy neki menne…
A lépcsőn lefelé már egyáltalán nem tudom eldönteni, mi az úticél, ám a lehetőség, miszerint tényleg haza visz, hatalmas gombócot teremt a torkomban. Otthon tényleg egyedül lennék, nélküle, ráadásul nem is nagyon jöhetne már hozzánk apa miatt, nekem meg nincs lehetőségem elmászkálni, az, meg, hogy ne lássam többet, borzalmas lenne számomra. Egyszer már átéltem, soha többet nem akarom. Tényleg jobb lenne otthon, mint itt? Bár, végülis mindegy, itt úgysem maradhatok már sokáig, mert nincs túl sok közöm a srácokhoz. Feltételezem, hogy eleve titokban tartózkodom az otthonukban.
Merengésemből az ajtó tompa nyikorgása ránt ki, ahogy betérünk egy helyiségbe. Chanyeol nem kapcsol villanyt, csak becsukja az ajtót, majd valahol megáll, fél kézzel elenged, mire hangos zúgás üti meg a fülem, és végül szép lassan felkapcsol a mellettünk lévő monitor, mit ő figyelmen kívül hagyva halad tovább a zongorához. Ez a kevés fény éppen annyira elég, hogy tudjam, a dolgozószobájában vagyunk.
Leülve a székre, kényelmesen elhelyez engem az ölében, fejemet a mellkasára húzza, s a vállam felett áthajolva kezd neki a játéknak.
Egyszerre lep meg és érzékenyít el, hogy ő most komolyan lehozott engem hajnalok hajnalán, hogy zongorázzon, ám a dallam minden érzést felülmúlva formálja át a hangulatomat. Lágy, könnyed, vidám, mégis nyugtató. Olykor kihallani a félre nyomott billentyűket, mert hát nem lehet így valami könnyű neki, de gyönyörű az egész.
Chanyeol illata az orromba szökik, egész lénye körülvesz. Hiába nem voltam álmos, ahogy telnek a percek, egyre nehezebb és nehezebb ébren maradnom, pedig nagyon szeretnék. Arcát a fejemre dönti, s a darabhoz halkan dúdolva ringat engem álomba.

- …-ki.
- Nem hiszem, de nagyon remeg.
- Gyógyszer?
- Mindjárt itt az orvos, addig felesleges.
Furcsa illat, furcsa érzés és még a hangok sem túl ismerősek így első körben. Valami itt nincs rendben.
- Csináljak valami reggelit?
- Inkább várd meg lent, mert, míg alszik, nem tudok kimászni.
- Rendben, hyung.
- Jongin!
- Igen?  
- Ott a papír a konyhaasztalon, az majd kelleni fog.
- Oké - csukódik az ajtó.
- Chan… - markolok a felsőjébe, a lehetetlennél is közelebb bújva hozzá, amint elcsendesedik minden.
- Felkeltél?
- Nem.
- Chanyeol dolgozik.
- Ne dolgozz, inkább hagyj aludni.
- Akkor aludj - nevet egy semmilyen módon sem Chanyeoléra emlékeztető hang, mely máris felkelésre ösztönöz, hogy legalább a tulajdonosával legyek tisztába.
Szemeimet nyitogatva nézem meg jól a világos kék pólót - amilyet egyébként Chanyeolon még sosem láttam, sőt, eleve nem hord ilyen élénk színeket -, s amint realizálódik bennem, hogy ez tényleg nem ő, a hátamra fordulva engedem el. Tőlem balra a fal helyett a szoba túloldalán egy másik ágy van, szépen, rendezetten, mellette lefelé pedig szekrények. Egy nagy, bordó-fekete szőnyeg fedi a parkettát, középen az ablak alatt meg egy asztal kapott helyett, tele iratokkal.
- Hyung - fordulok meg, ahogy Minseok kihúzza a fejem alól a kezét.
- Jó reggelt - mosolyog rám derűsen, elől összetúrva sötét frufruját.
- Chanyeol?
- Már egy ideje elment dolgozni. Szükséged van valamire tőle? Vagy én nem vagyok elég jó? - támaszkodik fel, arcát a tenyerébe hajtva.
- De… - sütöm le a tekintetem. Minseok hyung más, mint a többiek. Folyton vidám, ami miatt könnyű lenne lazán kezelni, de olyan erős kisugárzása van, hogy ez mégsem megy.
- Egyébként, nemsokára jön haza, csak elugrott Youngminhez.
- Az ki?
- Hamarosan megtudod…
Nem biztos, hogy akarom én ezt.
Amint megjött az orvos, engem kifektettek és kezdődhetett a fájdalmas kivizsgálás, miközben Minseok felvázolta az éjszakai dolgokat, melyet már pont sikerül elfelednem. Nem elég, hogy Chanyeol előtt beégettem magam, most már ők is tudják. Az az egy vigasztal, hogy a másik fiú nincs bent…
- Vannak vizelettartási problémáid? - nyomja meg a hasamat, amitől, ha kellene, most egész biztosan behugyoztam volna.
- Nincsenek…
- Ez könnyen lehet akár lelki eredetű is, de a következő alkalommal nem ártana már egy rendes kivizsgálás - mondja Minseoknak, ki közben teljesen komoly arccal bólogat.
- És, javult az állapota valamit?
- Nagyon minimálisan. Többet kellene ennie és mozognia, de míg mentálisan nincsen rendben, nehezen fog regenerálódni a teste.

Újabb oltások, újabb kötözés, ám nem nagyon köti le a figyelmemet a beszélgetésük. Zavar, hogy fogalmam sincs, hova tovább, mi jön ezután, és miért kellene küzdenem. Egy konkrét jövőképpel nőttem fel, sosem kellett foglalkoznom vele, hogy mit hoz a holnap, most viszont minden bizonytalan, kicsúszik alólam a talaj. Az egyetlen támaszom, akiért megéri küzdeni, nincs itt, hogy erőt adjon, ugyanakkor tisztában vagyok azzal, hogy még így is mindent megtesz értem.

- Hyung, itt vannak, amiket ajánlani tudnék - jön be a szobába a srác, kezében néhány papírral.
- Tedd az asztalra. Este mi is gyűjtöttünk Sooval, majd átviszem, hogy együtt válogathassák át - igazgatja nyakkendőjét, lassan készen az indulásra. - Jongin… Egy órát kibírtok, ugye?
- Bármennyit - villant felé egy széles vigyort, majd távozik a szobából. Tehát, Jongin. Ideje lesz megjegyezni.

Amint Minseok távozik, összeszedem magam és elhagyom a szobáját, ezzel óhatatlanul Jongin közelébe kerülve. Valójában, csak a szomszéd ajtóig akartam eljutni, a terv megvolt, erőt gyűjtöttem, de amint átléptem a küszöböt, leszólított, elkerülhetetlenné téve a találkozást. Nem arról van szó, hogy nem akarom, vagy bármi bajom lenne vele, hiszen nem is ismerem, csak… Ja, nem ismerem.
- Hyung, van kedved játszani? - Ha azt mondom, nincs, bunkó leszek, az meg nem szép kezdet.
- Mit? - fordulok felé, kihúzva magam, hogy legalább kicsit tűnjek élőnek.
- Playstation. - Az mi? Látja, hogy rokkant vagyok, csak nem hajszol bele valami túlontúl megerőltető dologba. Lehet, jobb is lesz, mint egyedül.
- Oké.
- Gyere - int maga felé, s elindul le a lépcsőn.
Csakhamar a nappaliban kötünk ki, hol leültet a kanapéra, bekapcsolja a tévét és a kezembe nyom egy fekete akármit. Olyannyira buzgó vággyal magyarázza, hogy mi micsoda és hogyan kell használni, mitől nincs szívem félbeszakítani, pedig egy mukkot sem értek.
Hasonlít a számítógépes játékokra, ráadásul a negyedik vesztes kör után kezdek is ráérezni a dolgok irányítására, minek következtében az én kedvem is egykettőre jobbá válik, aminek óhatatlan velejárója kettőnk hangoskodása. 


Nem hogy, nem hagy nyerni, még az arcomba is dörgöli, hogy vesztettem, ami nem kicsit növeli a versenyszellemet benned, bár teljesen hiába, az esélyem egyenlő a nullával. Valójában, ha nem én nyírom ki magamat, Jongin legalább van olyan kedves és megteszi helyettem…
- Ya, ez nem ér! - panaszkodok, a tévére mutogatva.
- Dehogy nem ér! Mondtam, hogy arra bomba van!
- Mi okom lenne bízni az ellenségben?
- Most nézz rám.
- Nézek…
- Lehet bennem nem bízni? - villant egy magabiztos mosolyt, amitől a játékkal kapcsolatos bizalmam a minimumra csökkent.
- Nekem megy - vonok vállat, visszafordulva a tévéhez.
- Még egy kör! - jelenti ki, elindítva a sokadik menetet.
- De már megint csalsz!
- Mi?! Csak a pálya új!
- De te ismered!
- Megjöttem.
- Attól még nem csalás, ugyanúgy van esélyed nyerni, mint eddig!
- Mert az eddigieket sem ismertem!
- Én tehetek róla?!
- Te választasz mindig pályát!
- Min vitázunk? - tér be nevetve Chanyeol, de, hogy min, azt nem tudom és jelenleg nem is érdekel.
- Baekhyun hyungot zavarja, hogy mindig veszít - árul be azonnal Jongin.
- Engem is zavarna, ha mindig veszítenék - ereszt meg egy félmosolyt, s kabátját a kanapé karfájára dobva, bemászik mögém, előrébb tol, majd leül és átveszi az izét, amivel játszottam.
Hátamat a mellkasának döntve figyelem kettejük milliószor komolyabb csatáját, mint amit én le tudtam produkálni, és be kell látnom, tényleg semmi vagyok ehhez képest. Chanyeol hipp-hopp legyőzi az eddig legyőzhetetlennek hitt Jongint, s ezt követően befejezettnek nyilvánítja ki az egészet.
- A csúcson kell abbahagyni - húz fel, hogy távozhassunk.
- Ez így tényleg csalás!
- Csak segítettem - ölt rá nyelvet, s támogat fel a lépcsőn. - Érdekel, milyen dalszöveget tanulni? Van pár új, nézzük át, és ami tetszik, azt együtt megtanuljuk. Na? - kérdi már már túlságosan izgatottan.
- Oké… - mondom kissé kétkedve, bár ezzel nem lehet semmi mögöttes szándéka. Egyrészt, mert nem muszáj elfogadnom, másrészt meg, ez csak móka a részemről, az ő munkája, nem az enyém.
- Akkor nézzük - nyit be a szobába, hol az ágyon már két pakkban lapok sorakoznak.

3 megjegyzés:

  1. Sziaa~
    Elég régóta olvasom már a ficit, de még nem írtam neked, szóval most már ideje megtennem:D
    Nagyon szeretem ezt a sztorit, mert annyira életszerű, nincs eltúlozva, elsiettetve, tökéletes a történet vezetés, a szereplők jellemfejlődése sem túl gyors, sem túl lassú,hanem pont megfelelő, nem zavarodik bele az ember és a helyesírás is jó, amitől még élvezhetőbb a sztori.
    És akkor most a sztoriról, hát őszintén az utóbbi időben nem olvastam túl sok fictiont, és láttam ezt is egy párszor kirakva, de nem nagyon figyeltem, majd a barátnőim áradoztak nekem folyton erről a ficiről, hogy milyen jó, így belekezdtem és nem bántam meg. Mondhatni már a kedvenc ficieim közt van számon tartva ez a sztori és újra visszahozta a kedvem az olvasáshoz és magához az Exohoz is, szóval ezt külön köszönöm ^^
    Annyira jól bemutatod a vidéki paraszt életet, hogy mikor olvasom rendesen el tudok képzelni mindent és nagyon sok mindent tanultam a gazdálkodásról, paraszt Baekhyun meg kifejezetten tetszik/tetszett az elején, amíg nem hajszolta teljesen túl magát. A sztori elejéről nem rudok túl sok mindent írni mert ahhoz újra kéne olvasnom, hogy rendes véleményt írjak róla, de érzem, hogy már így is túl hosszú lesz, amiért bocsi.
    Inkább írok a szereplőkről, hát először is Baekhyun apja, egy olyan karakter, akit ki nem állhatok, egyszerűen nem tudom felfogni, hogy valaki, hogy tudja ilyen szinten megverni a saját fiát, valahogy örülök, hogy most kikerült a képből, bár érzem, hogy nem örökre. Chanyeol karakterét kifdjezetten imádom, egyszerre tud nagyon aranyos és nagyon komoly is lenni(bár ezt az oldalát nem sokszor láthattuk még), ahogy érdeklődött a dolgok iránt, amiket Baek csinált és ahogy sírt, ha előtte bántottak egy állatot, az valami nagyon édes volt, ahogy pedig Baekhyunnel bánik már ne is beszéljünk, minden tettében és szavában érezni lehet, mennyire is szereti Baekhyunt, azért kiváncsi leszek miket fog tenni még a jövőben, mert úgy érzem nem fogja annyiban hagyni a dolgot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Nem fért ki egyben bocsi><)
      És akkor Baekhyun, az ő karaktere olyan amin nem könnyű kiigazodni, bar azt hiszem nekem nagyjából sikerült, az elején egy nagyon erős jellemnek mutatkozott be, de kiderült, hogy nem éppen az. Sokan szerintem nem érthetik, hogy miért akar annyira vissza menni mégmindig a szüleihez, de azt hiszem én megértem. Egészen eddig a szüleivel élt, azt szokta meg, a jelleméből ítélve olyan enber, aki ragaszkodik a megszokásokhoz, és mint ahogy a részben is elhangzik, nincs hozzá szokva a változásokhoz, valamint ott van még az is, hogy meghalt a bátyja, ami miatt saját magát hibáztatja, így valószínüleg benne lehet az az érzés is, hogy mivel ő megölte a bátyját neki kell őt helyettesítenie és mindent megtanni a farmért és a szüleiért, amit csak lehet, ezzel akarja kárpótolni azt hogy megölte a bátyját, vagy hogy mondjam, ezt valahogy nem tudom megfogalmazni. És érthető az is, hogy miért érzi magát tehernek, hiszen eddig mindent magának csinált, nem volt társasága Luhanon, a szülein és az állatokon kívül, így nem is kapott annyi szeretetet amennyit kellett volna, így nem is ismerheti, hogy milyen amikor valaki önzetlenül törődik vele, Chanyeol ezen változtatni próbál csak Baeknek kéne már rájönni erre, de az nem lesz egy könnyü feladat. Luhan pedig jó baráthoz méltóan szintén mindig ott lesz Baekhyunnek szóval remélem tényleg minden változni fog idővel.
      És akkor még párszó a tagokról is(de tényleg csak pár, mert csoda ha egyáltalán elolvasod ezt, amilyen hosszú lett :"D), mindenkit nagyon imádok Xiumin pedig külön kedvencem lett, olyan gondoskodó apa feelinget áraszt, amit nagyon szeretek, a többiekre még nem volt annyira kitérve, de remélem róluk is többet fogunk olvasni még. A menedzsert is kiemelem egy picit, csak mert a kedvenc színészemet választottad meg, és ha már színészek, akkor Jisoot is megemlítem, csak mert őket kettejüket tényleg nagyon imádom a való életben is.
      Oh és még egy utolsó dolog, annyira kiváncsi lennék rá, hogy Suho hogy reagálna, ha Baek egyszer véletlenül Nyumnyumnak hivná. xD
      Köszönöm, hogy írod ezt a sztorit, nagyon tudok örülni mikor új reszt látok.
      Várom a folytatást^~^
      És bocsánat a túl hosszú kommentért ><

      Törlés
    2. Szia!
      Ne kérj bocsánatot a komment miatt, imádtam olvasni ♥ Végig mosolyogtam, nagyon szívmelengetően írsz :3
      és, hogy válaszoljak, lehetőleg mindenre:
      Bár igyekszem nem elhúzni minden apró, lényegtelen jelenetet, minden kis részből három nagy sikerül, terv ide, vagy oda. Ezért is halad olyan lassan és néha már félek, hogy nagyon unjátok, főleg mostanában, mikor nem történik úgy semmi.
      Sokat tanultam anno még vidéken és imádom azt a környezetet, az illatokat, az állatokat, így mindenképpen ki kellett hoznom valahogyan, abban viszont nem is reménykedtem, hogy ennyi embert, ilyen mélyen megfog majd a téma.
      Baekhyun apja, mondhatni a főgonosz ebben a ficiben, de sajnos nem feltétlen csak írásban létezik. Vidéken más az élet, főleg mezőgazdaságban.
      Örülök, hogy te megérted és átlátod az egész történetet, főleg Baekhyun érzéseit, mert sok ember még úgy sem érti mit miért tesz, hogy a szájába van rágva az olvasónak. Ehhez képest az apró részletekre is szépen rávilágítottál :3
      Baekhyun egyelőre nem sokat változott az elejétől kezdve, de mostanság lesz igazán nagy behatás az életébe, hogy elkezdjen fejlődni, aminek az oka hamarosan kiderül, ha még nem lenne egyértelmű, bár, téged olvasva, szerintem mindenképp az :D
      Chanyeol karaktere pedig kényszerszerűnek indult, elvégre, a makacs, akaratos, távolságtartó Baeket nem tudná egy hasonló személyiségű ember megfoni, így Chanyeol toleráns, türelmes, pozitív - ám nem minden téren. Most róla is sok minden ki fog derülni, hiszen más az ember otthon, mint kint.
      A többiek még csak elvétve szerepeltek, de most tartanak a kapcsolat kialakításnál, amikor fontos, hogy ki mit és miért csinál. Tehát, vélhetően Xiumin továbbra is élen marad :D Meg majd szép lassan mindenki egyre több szerepet kap, mikor Baek felépül és kénytelen lesz Chanyeol nélkül is létezni.
      Seojoon nekem is kedvenc színészem :3 Meg még kerül bele a közeljövőben másik két lényeges színész, lényeges szerepre, amellett, hogy a már meglévőek jobban előtérbe kerülnek.
      Én köszönöm, hogy olvasod, meg, hogy írtál nekem. Erőt adsz a folytatáshoz ♥

      Törlés